Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zajkos06

chyba z nich wszystkich najbardziej mi się podoba Applejack


jestem ciekawa jakby wyglądał Medic w takiej odsłonie :D


fajny nawet bym powiedziała, że zajebiaszczy :D


Świetny


Mistrz! ja po godzinie dostałabym szału -.-

PS. czy tylko mnie ten pan przypomina Alucarda? xD


Oh jakie prosiaczki ^^
Szynka ma moc!!


Jakbyś nie napisał o tych nogach, to bym nie zauważyła... xD


mega :D


"Idę, mój Mistrzu!" *-*


a ja myślałam, że to z tą perspektywą, to tak ma być xD
głupia blondynka :D

ale mnie się bardzo podoba ^^


po miniaturce poznaję, która praca jest Twoja

jak zwykle genialnie! zazdroszczę talentu i cierpliwości


Jestem, a i owszem :D

Cudny psiak!


zdjęcie super!

byłam, zobaczyłam, chcę jeszcze raz!
Zbieram na kolejny, bo być na koncercie RAMMSTEIN to niezapomniane przeżycie! :D


nic dodać, nic ująć... po prostu pięknie! mnie bardzo się podoba


nie rozumiem, o co chodzi osobie, która pisała pierwszy komentarz... domyślam się, że bardzo Ci zazdrości, bo ta praca jest cudna! :D


bardzo mi się podoba, fajnie, że zaryzykowałaś i wstawiłaś..
dzięki Tobie nabrałam weny twórczej :D


dzięki za komentarz
a co do wisielca, to jak dla mnie śmiertelnie romantyczny :D
podoba mi się połączenie smutnego widoku wisielca z różowym drzewem, które bardzo przypomina mi kwitnącą na wiosnę śliwkę w moim sadzie i spadającymi płatkami kwiatów, które na miniaturce wyglądały jak serduszka..


dzięki, ta praca bardzo mi się podoba. :D
niestety z Bleachem od dwóch lat nie mam już nic wspólnego... a bardzo polubiłam tą mangę i anime


się nie da -.-
ujemna delta to koszmar klasy z rozszerzoną matmą


hah jak o tym opowiadałeś, to nie wydawało mi się takie fajne


ciekawe... ;]


jeszcze chciałam się zapytać: na jakim to formacie?


to jest, że tak powiem ZAJEBOMBASTYCZNE! kobieto... podziwiam Twój talent! ^^


łał... świetny :D

UP THE IRONS!!!


dobiłaś mnie w tym momencie... bardzo się mnie podobuje


spoko... co do linku, to już dodałam
a jeśli chodzi o światłocienie, to na żywo wyglądają o niebo lepiej... ale dzięki za sugestię


© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt